torsdag 7. oktober 2010

Høst


På dette bildet har jeg brukt liten blenderåpning for å få soppen i interessepunkt. Jeg har rediger bildet slik at litt av bakgrunnen er helt mørk, og litt viser for å få frem kontraster og skrålinjer for å skape spenning slik at bildet ikke blir ensformig og kjedelig. Bildet er redigert i Camera raw i Bridge, der jeg har gjort bildet skarpere og gjort fargene sterkere.

Bildet før redigering:




På dette bildet har jeg og brukt liten blenderåpning slik at det ble mer kontrast i bildet. De klareste bladene (som er intressepunktet) er litt oppe til venstre, og det gjør at bildet blir mer harmonisk og spennende. Jeg har redigert bildet i Camera raw i Bridge, der jeg har gjort det klarer, fått frem flere kontraster, gjort det varmere for å få det mer "høstelig", og gjort fargene mer fremtredende. 

Bildet før redigering:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar